اختفاء بنات

الحلقه الاخيره

بس انا حبيت امك وعشقتها لدرجه الجنون ....كنت بموت ف اليوم الف مره وانا بلاقي امك موجوده ف البيت بجسمها بس وعقلها لا ...كانت بتتحجج كتير تخرج وتغيب بالساعات
؟ كنت عاوزني اعمل ايه ...
اشوفكم بدم واحد غير دمي واسكت ؟!!!
شيل ذنب امك وابوك !!!😨😨
أنا يا امير مابخلفش ولا عمري اخلف
ويكون ليا اولاد من صلبي
وانك مش عارفة بالموضوع كانت تلتقي بعشيقها
صرخ أمير صرخة كبيرة
وقال لا يا قاتل 😨 ووضع يده ع فمه وتراجع وقال لا يا بابا مانقولش كدا ؟!!!!!
طب ليه البنات ليه يا بابا ؟؟؟؟
جلس حلمي وبكى بحرقه ومسك راسه باديه مسكة قوية مرتعش الجيد منهار وقال :
يا امير كانت امك كل ماتشوفلك واحدة من البنات وتقول هزوجها لامير او حختار واحدة من بنات الحتة لأمير او ميرو ابني ؟؟؟
اتعصبت ماهي امك كانت عاوزاك سعيد وعاوزه تشوفك عريس وكنت كل ما اشوف اي بنت فيهم عاوزاها عروسه ليك كنت افضل ف المكتبه لوقت متاخر واستناها تمر من امام المكتبه واستني فرصه ان مافيش حد ف الشارع او اقولها تجيب ليا طلب من المكتبه عشان انا مشلول مش قادر اقف ع رجلي .وافتح السرداب وارميها فيه واتلزز بعذابها ......مانا كده كده ميت ماليش لزمه ف الدنيا 😤😤😤😤ومافيش حد بيحبني وامك بتدور ع سعادتها وسعادتك
وبعد واحدة واثنين وثلاثة امك شكت بالموضوع وهددتني انها تبلغ عليا رحت مصارحها اني افضحها قدامك واديك رسايلها مع عشيقها والصور ...طلبت مني واترجتني انها
خلاص مش حتجيب سيرة ثاني وانها شكت فيا وبس وطلبت مني اديها الرسايل تحرقها وتحرق الماضي
!!!!! ماهيه الي قتلت البنات مش انا وهي الي قتلت ندى مش انا وهي الي قتلت كل حاجة حلوة فيا 😈😈😈😈
بص يا امير ...قدامك حلين وتختار براحتك يا اما اقتلك زي ما قتلتهم كلهم يا اما انادي البوليس واصرخ واقول الحقووووني ابني هايموتني لما لاقيت جثث ف البدروم ولاقيته قتل اخته وامه وع فكره الناس والبوليس هايصدقوني ..عشان انا راجل مشلول وكبير انما انت .....غامض وف حالك واظن انهم هايصدقوني انا .
وعندها امسك حلمي بقطعه حديد واخفاها خلف ظهره وف نفس الوقت ضغط ع زرار البدروم السري من ع المكتب وقال لامير
وانا هاتعب نفسي ليه ....ما اخليك تحصلهم انت كمان
قال امير والرعب ف اوصاله ..واهون عليك يا ابي .😲😲 ويبحث يمينا ويسارا ليجد ما ينجده ولكن دون جدوي
ورفع حلمي قطعه الحديده ليضرب بها امير ع راسه وكلما حاول ..يتقهقر امير للخلف متفاديا قطعه الحديده حتي اقترب من فوهه السرداب .ف تلك اللحظه حاول حلمي ضرب امير عندما تاكد من اقترابه من فوهه السرداب ...فتلاقها امير ع يده ووقع ع الارض وعندها قام حلمي بضرب امير بقدمه فمسكه امير فتعثر حلمي وقع بداخل السرداب ممسكا بقطعه الحديده التي قطعت اوصاله عندما سقط عليها ....بعدها ..حاول امير استجماع قواه بعد ذلك محاولا الخروج من الباب الخلفي الذي دخل منه حلمي وعدما وطات قدماه الشارع وقع ع الارض ...مناديا بصوت خافت ابي قتل امي واختي ....واثبتت بعد ذلك كاميرات المراقبه صدق كلامه
بعدما حضرت الشرطه

..انتهت بحمد لله
تابعون باقي القصة  واضغط هنااااا👇👇👇👇