دكتور مصطفى يشوف الحرق فى وش سلمى.
د.مصطفى :- خير ... خير ... بسيطه بس انتى هتفضلى معانا كام يوم معانا فى القسم عندنا ... ولازم تعمل غيار بسيط على وشك فى حجرت العمليات .
سلمى :- عمليات ... ليه ... انا وشى فيه اى .
د.مصطفى :- ولا حاجه حروق سطحيه بس عشان الحرق فى الوش لازم يبقى فى غرفه معقمه.. ( ينظر لى الممرضه) كلمو غرفة العمليات انى معايا حاله بعد نص ساعه هنكون فوق ... ويخرج لى اهل سلمى ... الحروق فى وشها جمدا لازم تدخل غرفة العمليات بسرعه .
امير :- مش مهم تدخل العمليات .. المهم ان وشها يرجع زى ما كان .
حسين جارها :- المهم يا دكتور هى بخير .
د.مصطفى :- قول الحمد لله انى الحروق بسيطه عند الرقبه كانت ممكن تموت فيها ... انا كل اليهمنى دلوقتى انى الحق الحرق وهو لسه فى اوله .
امير :- المهم وشها يرجع زى الاول .
د.مصطفى :- انت تقرب ليها اى ؟
امير :- انا خطيبها ... وخد الفلوس الانت عايزها المهم وشها يرجع زى ما كان .
د.مصطفى :- ينظر لى حسين ... وانت تقريب ليها اى ؟
حسين :- انا جارهم ... وانا وسلمى اكتر من اخوت .
د.مصطفى :- ينظر لى الممرضه ممنوع حد يدخل ليها وهى هتطلع من الباب التانى ممنوع حد يشوفها ... خطيبها بس الممكن يدخل اتفضل معايا .
يدخا امير ومعاه الدكتور و اول ما يشوفها مش يتكلم .


تابعون باقي القصة  واضغط هنااااا👇👇👇👇

https://kallammy.blogspot.com/2019/11/3.html